Vismarkt - Hulst
Via onze contacten in Zeeland kwamen wij in contact met de ondernemer en eigenaar van de Albert Heijn XL in Hulst. Aan ons werd gevraagd een deel van de supermarkt om te toveren tot vismarkt waar mensen uit de omgeving en van verder weg verse vis kunnen kopen, meenemen of ter plekke kunnen nuttigen. Allereerst werd er een concept bedacht voor de routing (een zeer belangrijk onderdeel in deze opdracht) en werd gekeken hoe de zichtbaarheid van de markt kon worden vergroot.
Belangrijk waren de gedachtes; “waar komen de klanten vandaan, hoe komt de doorstroom tot stand en waar willen de mensen het liefst zitten”. Kleuren en materialen werden bepaald aan de hand van het ‘look & feel concept’ dat we samen met de opdrachtgever bepaalden, waarbij er ook gebruik werd gemaakt van een moodboard en referentiebeelden om het concept goed te verduidelijken.
Door het gebruik van eikenhout, keramische tegels, zachte zalmkleuren en grafische afbeeldingen straalt het concept een combinatie van professionaliteit en gezelligheid uit.